2010. december 1., szerda

Fantasy

"Oly szomorú valakit mindig hiába keresni, valakit várni, aki nem jön többé..."


180 cm vagyok, egy bébizsiráf magasságával elvagyok. Imádom a hegyi levegőt, hamarabb zuzmarásodik a szemüvegem.  Szemeim zafirosan csillognak, de szikrákat hánynak, ha idegi állapotom a plafonon van. Fogszabimmal fogom a Rise fm-et, így mp4 zenehallgatáshoz nem igazán kell. Egyszerű vagyok, mint a 2 x 2
0,5 = 0,5 - itt még biztosan nem követtünk el semmi hibát :)
0,5 = 2·0,25 - szorzattá alakítottuk a jobb oldalt
0,5+1,5 = 2·0,25+1,5 - adjunk hozzá mindkét oldalhoz másfelet.
1+3 = 4·0,5+3- megdupláztuk mindkét oldalt.
4 = 2+3 - Végezzük el a műveleteket a két oldalon.
2·2 = 5 - És tényleg igaz lenne??
Különlegességem abban rejlik, hogy letisztult vagyok. Fekete és fehér az én külsővilágom, de a beksőt csak azokkal osztom meg, akik arra érdemlegesek. Legbelül szivárványos réten táncoló lepkékkel és állatokkal, zöld égen repülő halakkal vagyok teli és a tó fehérségében a madarak úsznak. Pegazusok és unikornisok szaladgálnak, repkednek, barátkoznak, harcolnak és viaskodnak. Kentaúrok galoppolnak a hold felkeltében, hullócsillagokkal versenyre kélnek. Férfiak íjászkodnak és parittyáznak... Gyermekek bújócskáznak és repülnek a képzelet szárnyával fel a Földre. Anyák főznek és varrnak, várják haza az éhes szájakat...Képzeletem tova száll, de vissza ránt a materalista világ. Fel kell ébrednem és rá kell döbbennem, hogy ez csak egy élénk fantázia és semmi más... De ez az érzés akkor is feltör belőlem, mikor vele beszélek... 

1 megjegyzés:

  1. Matekból elégtelen. :) A 4. sor jobb oldalán, amikor a szorzatot szorozzuk 2-vel, akkor csak az egyik tényezőt szabad megszorozni (a példádban 4-el való szorzás történt) Botrááááányos szemfényvesztés! :D

    VálaszTörlés