2010. november 29., hétfő

idézetecskék :)

H - Ha épp nem Rád gondolok, akkor az együtt átélt legszebb emlékek járnak a fejemben és akkor semmi nem zavarhatja meg azt a jó érzést, amit azok a gondolatok adnak. :$ 
I - Inkább vagyok Veled akkor is, mikor ha csönd van, kínosan érezzük, minthogy egyáltalán ne legyek melletted. :$ 
Á - Ábrándozok Rólad és tervezgetem, hogy hogy tudnám minél varázslatosabbá tenni a következő találkozást, de aztán "csak" Te teszed számomra meséssé. :$
Ny - Nyeremény vagy számomra és ezt sosem feledteted el velem. Bár így még jobban fáj a szívem, mikor nem vagy mellettem, de az a tudat, hogy vagy nekem, boldoggá tesz és enélkül már nem tudnék teljes életet élni. :$ 
Z - Zene füleimnek, mikor hallhatom vérpezsdítő hangod, mitől egyből gyorsabban ver a szívem és tudatosul bennem, hogy mit jelentesz Te - nekem. :$ 
O - Olyas valakit ismertem meg azon A napon, aki kedvességével, humorérzékével és a többi jó tulajdonságával elnyerte a szívem, ami ritka nagy esemény, de Te mégis képes voltál rá. :$ 
L - Levelem azért írom, mert H.I.Á.Ny.Z.O.L. és megérdemled, hogy tudj róla, mert Te vagy az, aki bearanyozza az életem, aki kiszínezi szürke hétköznapjaimat és aki miatt szeretve érzem magam, amit próbálok minél jobban viszonozni, de van amikor senki sem lenne képes kifejezni, hogy mennyire. :$ Neki, mert Szeretem! <3

Egy lány megkérdezte a pasiját, hogy csinos-e , a csávó azt mondta nem. - a csaj + kérdezte tõle, szeretne -e vele lenni örökké, a csávó válasza nem. - megkérdezte hogy ha õ elmenne, akkor sírna-e - a pasi, azt válaszolta nem. A lány eleget hallott, ezért elment, könnyek csorogtak le az arcán, - de hirtelen a fiú elkapta a lányt és azt mondat: "Te nem vagy csinos, te gyönyörû vagy. Nem szeretnék veled lenni örökké, veled akarok lenni örökké. És ha elmennél, akkor nem sírnék hanem... meghalnék..."

Egy tini fiatal pár beszélget: Lány:Szeretsz? Fiú:Igen. ... lány:Ha szakítanék veled,mit tennél? Fiú:Visszamennék az exemhez,mivel szeretem. A lány sírva fakad,szakít a fiúval.Másnap a fiú elmegy a lányhoz: Lány:Hát te? Fiú:Hát Én?Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez,mert szeretem?

Elgondolkodtató, és szomorú, de sajnos igaz. 6 hetesen magatokhoz vettetek, sokat játszottam a gyerekekkel és nagyon boldog voltam Veletek. Ahogy nőttem, egyre nőtt a mozgásigényem és vele együtt az étvágyam is. A gyerekek nem akartak velem játszani, ha odamentem egy simiért, sokszor még belém is rúgtak. Aztán egy nap beültettetek a kocsiba. Én olyan boldog voltam, végre hónapok óta először látok mást is a kennelen kívül. Az autópálya szélén álltunk meg. Eldobtátok a labdámat. Futottam utána, de mire visszaértem Ti már sehol sem voltatok. Kétségbeesetten rohangáltam a kocsik között, labdával a számban. Az autósok dudáltak, de volt olyan is, aki még rá is gyorsított. Ki akartam futni az út szélére, mert nagyon féltem. Hirtelen egy hatalmas ütést éreztem az oldalamon és többet nem tudtam felállni. Nagy nehezen kikúsztam az út mellé. Próbáltam utánatok menni, de nem sikerült. Körülöttem minden véres volt. Fáztam, sötét volt és féltem. A labdámat még mindig fogtam, biztos voltam benne, hogy visszajöttök értem. Hiába nyüszítettem, ugattam, senki nem állt meg segíteni. Több órás fekvés után megállt mellettem valaki, nem törődve a vérrel és a sárral, betett az autóba. Egy fehér köpenyes férfi szaladt a kocsihoz, amikor megálltunk. Már csak a fejét csóválta. Új gazdám, aki 15perce ismert, nagyon sírt és megölelt. Csak akkor engedtem el a labdámat, hogy megnyaljam a kezét, hogy azt tudjam neki mondani:"Köszönöm". Aztán elaludtam, az utolsó dolog, amit hallottam, gazdám kétségbeesett zokogása volt. Már nem félek, nem fázom, és nem fáj semmim sem. Meghaltam. Talán ha nem rágom szét a cipőket és nem eszem annyit, még mindig élhetnék?...

Mikor idősebb leszek és a kislányom megkérdezi, hogy „Anyuci ki volt az első igazi szerelmed?” Nem akarok régi képeket előszedni csak a szoba végébe mutatni és azt mondani „Nézd kislányom ott ül.”

Elég irónikus, hogy az életben, azaz ember, aki kihozza belőled a legjobbat és erőssé tesz, tulajdonképpen a gyenge pontod.

Egyszer egy indiai hercegnő édesapjától kapott gyűrűvel felkeresett egy hindu bölcset. Azt kérte tőle, hogy véssen a gyűrűbe olyan bölcsességet, mely a szomorú napokon vigasztalja, a nehéz helyzetekben bátorítja, a boldog időszakokban pedig óvatosságra inti. A bölcs pár nap múlva visszaadta a gyűrűt. Egyetlen szót vésett bele: elmúlik...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése