2012. február 2., csütörtök

2011.06.23-án

A tegnapi napom elég érdekesre sikerült. Megmentettem egy 13 éves kiscsaj életét. Ez nem vicc!
Barátnőmmel Erikával (ő ápolónő) találkoztam és elmentünk sétálni a Margit-szigetre. Leültünk egy padra és elemeztük az embereket, hogy ki miért jöhetett ki.
Voltak ott kisebb baráti csoportosulások sörrel és szotyival, voltak akik csak divatból jöttek ki futni meg olyanok is voltak, akik a barátnőjüknél akartak bevágódni.
Figyelmes lettem egy 4-es fogatra, ahol a kiscsaj öntudatlanul (mint egy báb) csuklik össze-vissza. Mondtam Erikának, hogy lehet elájult, majd figyeltük tovább az embereket. Visszanéztem és láttam, hogy a társai itatják vízzel. Ami végül nem is baj, csak megfulladhat még akkor is, ha elalélt. Szóltam Erikának, hogy nézd már de hülyék, menjünk már oda segíteni, ő úgy is ápolónő tud segíteni. 10 perc kérlelgetés után odamentünk és akkor szembesültünk azzal, hogy a lány nem elájult, hanem metálfényesre itta magát. Gyorsan Erika ellenőrizte a pulzusát meg a szemét, hogy tud e fókuszálni stb... Felajánlottuk a segítségünket, de először nem kellett a tizenéves csoportosulásnak csak akkor mikor újra elkezdett hányni a lány és a két barátnője otthagyta. Az egyik elemzett barátikör is odajött segíteni. Hívtak mentőt, addig stabil oldalfekvésbe tettük a lányt és vízzel locsoltuk az arcát, és a tarkóját. Közben pofozgattam, hogy el ne aludjon, maradjon velünk. Mindenki lesz@rta, aki elsétált mellettünk. 
Hárman tartottuk a kiscsajban az "életet". A mentő kiérkezett és addigra a foglalkozásunknak hála már legalább tudta mozgatni a végtagjait.
Elméletileg fél liter whiskey-t ivott gyümölcspálesszal és még amit nem vallottak be.
Érdekes lesz a szülőknek... Nem irigylem azért a lányt, amit majd kapni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése